Maija ja Hannu Nyman Kansan Raamattuseurasta Savonlinnassa 7.-8.2.

Ympärsi Suomea tunnettu pariskunta on kiertänyt lukuisissa seurakuntien tapahtumissa. Erityisesti Nymanit tunnetaan Rosoisen rakkauden parisuhdeilloista joita on järjestetty jo 200 kertaa. Savonlinnassa Nymanit vetävät parisuhdeillan perjantaina 7.2. Lauantaina 8.2. heitä voi kuulla Naisten ja miesten päivillä.
nymanit_CMYK_THUMB.jpg

Maija Nyman on sairaanhoitaja, kirjailija ja toimittaja. Hän on pidetty luennoitsija työyhteisöissä, seminaareissa ja naisten tapahtumissa. Hannu Nyman on työskennellyt mm. yk-pappina.

Rosoisen rakkauden ilta kaiken ikäisille pariskunnille 7.2. klo 18.30 Säämingin seurakuntatalossa (Sääminginkatu 4)

Rosoisen rakkauden parisuhdeillan sopii kaiken ikäisille pareille. Ideana on pohtia parisuhteen haasteita huumorin, hyvän musiikin ja tarjoilun äärellä. Nymanit juontavat illan ja puhuvat suhteen arkikysymyksistä avoimesti ja itsensä likoon laittaen. Heillä on kolme aikuista poikaa. Keskimmäinen on kitaristi Marzi Nyman ja heillä on myös kuusi lastenlasta. "Elämä ja rakkaus on kyllä näyttänyt kaikki kasvonsa, kauniit ja rumatkin. Koskaan emme tule valmiiksi, mutta tämä keskeneräinen on ihan riittävää. Jos löydämme uusia työkaluja yhteytemme hyväksi, elämä maistuu paremmalta. Erilaisuutemme saattaa tuntua ajoittain riesalta, mutta samalla se sisältää kasvuhaasteita, uusia näkökulmia", Nymanit kertovat.

Naisten ja miesten päivät 8.-9.2.

Naisten ja miesten päivien tämän vuoden teema on Ansaitsematon armo. Miksi ihminen suhtautuu itseensä armottomasti? Millaisia eväitä olemme saaneet elämän matkalle, joita sitten myöhemmin joutuu purkamaan ja tekemään sovintoa? Joutuuko ihminen nöyristelemään armon edessä tai tekemään itsensä ensin armon arvoiseksi? "Koska maailma on armoton, on oikein puhua myös armosta. Ilman armoa hukumme suruumme, pettymyksiimme, pahuuteemme, kovuuteemme", puhujavieraat kertovat. Nymanit puhuvat sekä yhdessä miehille ja naisille, mutta myös eri ryhmissä, jolloin huomio keskittyy erityisiin elämän kipukohtiin.

Tutustu päivien ohjelmaan >>

2020-01-30 09:41:00.0