Sulkavan kappeliseurakunta

Tervetuloa Sulkavan kappeliseurakunnan sivuille!

Sulkavan kappeliseurakunta toimii osana Savonlinnan seurakuntaa itsenäisen Sulkavan kunnan alueella. Toimintamme keskus ovat jokasunnuntaiset jumalanpalvelukset, joita vietetään talviaikaan seurakuntatalossa, kesäaikaan Sulkavan kirkossa ja vähintään kerran kuukaudessa Lohikosken kirkossa. Lisäksi perhekerho kerää paljon nuoria aikuisia ja lapsia joka viikko. Raamattupiiri kokoontuu lähetystuvalla.

Seurakunnan tilaisuuksista saat tietoa kirkollisista ilmoituksista ja tapahtumakalenterista. Haluamme rakentaa yhdessä hyvää elinympäristöä Sulkavalle ja tuoda evankeliumin lohduttavaa ja rohkaisevaa sanomaa sulkavalaisille.

Kirkolliset ilmoitukset löytyvät täältä >>

Diakoniavastaanotto tiistaisin ja torstaisin klo 9-11 seurakuntatalossa. Muina aikoina soita tai lähetä soittopyyntö tekstiviestinä, viestiin nimi ja puh. nro., diakoni Anne Borén p. 040 540 6738.

Kirkkoherranviraston, taloustoimiston, tiedotuksen ja kiinteistöpalvelujen asiointi on koko seurakunnan alueella keskitetty Savonlinnaan:

Savonlinnan kirkkoherranvirasto, Kirkkokatu 17, 57100 Savonlinna arkisin ma-pe klo 9-12  p. 015 576 800 tai savonlinnan.kirkkoherranvirasto@evl.fi

Virastossa voi asioida myös ajanvarauksella arkisin ma-pe klo 12-15. Ajanvaraukset viraston aukioloaikoina.

Kirkollisten toimitusten (kasteet, häät, hautajaiset) varaukset puhelimitse tai paikan päällä. Sukuselvitykset sekä virkatodistukset tilataan 1.3.2024 alkaen tilaavirkatodistus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä -palvelusta tai puh. 044 719 4612 ma-pe klo 9-12.

Taloustoimisto p. 044 776 8078 arkisin ma-pe klo 9–12, Kirkkokatu 17, 57100 Savonlinna
tai savonlinnan.taloustoimisto@evl.fi
Seurakunnan hallinto- ja talousasiat, laskutukset ja maksut

Talvisalon hautausmaan toimisto arkisin ma-pe klo 9-12, p. 015 576 8010 tai talvisalo.hautausmaa@evl.fi Talvisalon hautausmaan toimistossa voi asioida myös ajanvarauksella arkisin ma-pe klo 12-15. Ajanvaraukset aukioloaikoina.
Haudanhoitoasiat koko seurakunnan alueella.

Tiedotustoimisto arkisin ma-pe klo 8–16 p. 044 776 8047
Huom. Kirkolliset ilmoitukset: savonlinnan.tiedotus@evl.fi tai p. 050 411 4207.
Kirkolliset ilmoitukset, Seurakuntauutisten toimitus, tapahtumatiedotus ja -materiaalit, sosiaalinen media, hallinnon  tiedotus, muut srk:n tiedotusasiat.

Seurakuntaliitos tuo muutoksia myös erilaisiin seurakuntalaisilta perittäviin maksuihin. Tästä linkistä löydät tietoa maksujen muutoksista >>