Rippikouluun ilmoittautuminen

Ilmoittautuneet sijoitetaan leireille 10.9.2023 jälkeen ja leiripaikat ilmoitetaan huoltajalle sähköpostilla 15.9. klo 16 mennessä. Jos ilmoittautuminen tulee ilmoittautumisajan päätyttyä, paikkoja annetaan niille leireille joilla on vielä tilaa. Kaverikoodeja ei siinä vaiheessa enää huomioida.

Vuoden 2024 rippikouluun ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT!
Mikäli myöhästyit ilmoittautumisesta ja haluat vielä ilmoittautua rippikouluun, ota yhteys rippikoulutyöstä vastaavaan pappiin, Antti Rahikaiseen p. 044 776 8029 tai antti.rahikainen(a)evl.fi

Rippikoulujen kustannukset rippikoululaiselle ovat seuraavat:

Leireistä peritään ruokamaksua, jonka kirkkovaltuusto vahvistaa loppuvuodesta (90 € Savonlinnan seurakunnan jäseneltä ja todellinen ruokamaksu 240 € Savonlinnan ev.lut. seurakuntaan kuulumattomalta).

Ilta- ja kaupunkirippikoulut ovat kustannuksettomia rippikoululaisille.

Maksuvapautusta voi hakea diakoniatoimistosta, Kirkkokatu 17 tai kysyä suoraan diakoneilta
Älkää antako leirin hinnan olla esteenä rippikouluun tulemiseen.

Lisätietoja saat soittamalla nuorisotoimistoon p. 0440 768 001.