Esirukoukset nimikkolähettien ja -kohteiden puolesta

Enonkoski

Rukoilemme seurakuntamme lähetystyön puolesta  ja siunaamme  nimikkolähettiemme työtä Korpin perhettä Suomessa.  Siunaamme Internet lähetystyötä Japanissa sekä Ebenezer-vanhainkotia Israelissa. Kiitos että saamme olla mukana työssäsi.

Kerimäki

Rukoilemme seurakuntamme lähetystyön puolesta ja siunaamme nimikkolähettiemme työtä Korpin perhettä Suomessa, työntekijät Etu-Aasiassa. Siunaamme lapsityötä Venezuelassa, Hsinchun seminaaria Taiwanilla, Raamattutyötä Tansaniassa, Toivoa naisille-työtä, Kroatian radiotyötä. Kiitos että saamme olla mukana työssäsi.

Punkaharju

Rukoilemme seurakuntamme lähetystyön puolesta ja siunaamme nimikkolähettiemme työtä, Tuomas ja Mari-Kaisa Auvinen Japanissa. Siunaamme Luterilaisen kirkon seminaaria Hong Kongissa ja Toivoa naisille-työtä. Kiitos että saamme olla mukana työssäsi.

Rantasalmi

Rukoilemme seurakuntamme lähetystyön puolesta ja  siunaamme nimikkolähettiemme työtä Kreikassa,  työntekijät Etu-Aasiassa, Riikka Halme-Berneking Namibiassa. Siunaamma Ebenezer-vanhainkotia Israelissa ja Senegalin koulutyötä.  Kiitos että saamme olla mukana työssäsi.

Savonranta

Rukoilemme seurakuntamme lähetyksen puolesta ja siunaamme  nimikkolähettiemme työtä Korpin perhettä Suomessa ja stipendiaatteja Hong Kongissa. Kiitos että saamme olla mukana työssäsi.

Savonlinna Viikko 1 (Pariton viikko)

Rukoilemme seurakuntamme lähetystyön puolesta ja siunaamme  nimikkolähettiemme työtä Richard Ondicho maahanmuuttajien parissa Suomessa, työntekijät Etu-Aasiassa. Siunaamme Mundari radio-ohjelmaa Intiassa ja Farsin kielinen Sat7-ohjelmaa, Luterilaisen kirkon seminaaria Hong Kongissa, seurakuntatyön kehittämistä Kambodzhassa, Ebenezer-vanhainkotia Israelissa ja Toivoa naisille-työtä. Kiitos että saamme olla mukana työssäsi.

Savonlinna Viikko 2 (Parillinen viikko)

Rukoilemme seurakuntamme lähetyksen puolesta ja siunaamme nimikkolähettiemme työtä Marja Ochieng Keniassa, Tuomas ja Mari-Kaisa Auvinen Japanissa, Halme-Berneking Riikka Namibiassa, stipendiaatit Angolassa ja Kiinassa. Siunaamme onnellinen lapsia työtä Angolassa, päihdetyötä nuorten parissa ja Hsinchyn seminaaria Taiwanilla, kummilapsityötä Thaimaassa sekä Thaimaan kirkon seurakuntatyötä. Kiitos että saamme olla mukana työssäsi.

Sulkava

Rukoilemme seurakuntamme lähetystyön puolesta ja siunaamme nimikkolähettimme Sanna Suutarin työtä Kyproksella ja kummilapsityötä Mauritaniassa, että saamme olla mukana työssäsi.

Päivitetty 29.3.2023