Lapset

Savonrannan kirkkopiirin varhaiskasvatusta on perhekerhoToiminta on turvallista, monipuolista ja suunniteltua. Järjestämme myös erilaisia tapahtumia ja messuja lapsille ja perheille.

PERHEKERHO

Mikä on perhekerho?

Perhekerho on toimintaa, joka on avointa kaikenikäisille: lapset vanhempineen, isovanhempineen tai kummeineen ovat tervetulleita! Kerhossa on mahdollisuus tavata ja tutustua toisiin perheisiin.

Kerho koostuu yhteisestä hartaushetkestä, askartelusta, vapaasta leikistä sekä kahvi/tee/mehutarjoilusta. Perhekerho on maksuton!

Savonrannan alueen perhekerho syksyllä 2023

Katso kerhon kokoontumisajat Perhekerhojen yhteiseltä sivulta, jolle pääset klikkaamalla tästä.

Syntymäpäiväonnittelut 1-4-vuotiaille

Savonlinnan seurakunnan pyhäkoulutyö muistaa 1-3-vuotiaita seurakuntalaisia syntymäpäiväkortilla. 4-vuotiaat saavat syntymäpäiväkortin sekä seurakunnan lahjoittaman Lasten oma Raamattu -kirjan.

TULEVIA TAPAHTUMIA

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Savonrannan kirkkopiirin lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, klikkaa tästä!

Kasvatuksen työalajohtaja
Savonlinnan seurakunta

Virkavapaalla 31.12.2024 asti. Nuorisotyön asioista vastaa johtava nuorisotyönohjaaja Riikka Turunen ja varhaiskasvatuksen asioista varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö Marja Mustonen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös kasvatuksen työalan sihteeriin Sarita Peuralanmäkeen.

Nuorisodiakoni, nuoret ja erityistä tukea tarvitsevat
Savonlinnan tuomiokirkkoseurakunta Savonrannan kirkkopiiri
Kirkkokatu 17
57100 Savonlinna

Johtava nuorisotyönohjaaja 31.12.2024 asti.

Toimistosihteeri, varhaiskasvatus ja nuorisotyö
Savonlinnan seurakunta
Kirkkokatu 17
57100 Savonlinna