Punkaharjulla nuorten toiminnassa päävastuun jakavat nuorisotyönohjaaja Juha "Zunkkis" Hakala ja seurakuntapastori Sari Vauhkonen. Perjantai-iltojen nuortenillat kokoavat nuoret yhteen seurakuntatalolle ja Punkkikselle. Nuoria on aktiivisesti mukana myös isoskoulutuksessa ja kerhonohjaajina. Kesäisin ja syksyisin leireillään, talvisin ja keväisin tehdään retkiä niin konsertteihin kuin ulkomaillekin.  Muutaman kerran vuodessa nuoret tarjoavat kirkkokahvit kirkkokansalle.

VUOSI 2023

Nuortenillat

Punkkis parillisten viikkojen perjantait klo 17.00-20.00, alkaa 8.9. ja päättyy 15.12.

Isoskoulutus:

Isoskoulutusten ajankohdista on sovittu Starttipäivänä 27.8. ryhmän kanssa.

Jumalanpalvelukset
Sunnuntaisin klo 10 Punkaharjun kirkossa.

facebook: Punkaharjun kappeliseurakunnan nuoret
instagram: evlph
twitter: Punkaharjuevl

Puruvesi, Itä-Savo

Kasvatuksen työalajohtaja
Savonlinnan seurakunta

Virkavapaalla 31.12.2024 asti. Nuorisotyön asioista vastaa johtava nuorisotyönohjaaja Riikka Turunen ja varhaiskasvatuksen asioista varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö Marja Mustonen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös kasvatuksen työalan sihteeriin Sarita Peuralanmäkeen.