Savonrannan kirkkopiiri

Seurakuntatoimisto

Palvelee kirkkopiirissä Savonrannan seurakuntakodissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakuntatoimisto palvelee kirkkopiirin hautatoimen asioissa, toimitus- ja tilavarauksissa ja kirkkopiirin toiminnan asioissa.

Papin päivystys

Henrik KoponenLinkki avautuu uudessa välilehdessä maanantaisin klo 9–11.30 seurakuntakodillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakunnan kirkkoherranvirasto

Savonrannan kirkkopiirin kirkkoherranviraston palvelut löytyvät Savonlinnan kirkkoherranvirastostaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Savonrannan kirkkopiirin henkilöstö

Johtava seurakuntapastori Henrik KoponenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
Diakonissa Sirpa LitmanenLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja hänen apunaan diakonia-avustaja Marjo LambergLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
Kiinteistöjenhoitaja Allan KainulainenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
Seurakuntaemäntä Helena KonttinenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
Kirkkomuusikko Pia RaskLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jumalanpalvelukset ja toimitukset

Jumalanpalvelukset sunnuntaisin yleensä klo 13 Savonrannan kirkossa, joulu-huhtikuussa Savonrannan seurakuntakodissa. Kaksoispyhinä jumalanpalveluksia vain tärkeämpänä pyhänä.
Huom! Toisinaan alkamisaika vaihtuu. Seuraa kirkollisia ilmoituksiaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkolliset toimitukset kirkossa, siunauskappelissa, seurakuntakodeissa ja kodeissa.

Aikuistyö

Järjestämme naisten ja miesten iltoja, keskustelutilaisuuksia ja raamattupiirejä. Seuraa kirkollisia ilmoituksiaLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai kysy lisää Henrik KoposeltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Diakoniatyö

Diakonissa Sirpa LitmanenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Vastaanotto tiistaina klo 13–15 Savonrannan seurakuntakodillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Päivärinteen palvelutalon vanhustenkerhossa ja Rönkönvaaran kerhossa tarvittaessa.

Lähetystyö

Lähetyssihteeri Anni KortelainenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lähetyspiiri kokoontuu noin kerran kuukaudessa seurakuntakodissa.

Lapsityö

Savonrannalla toimii lapsille päiväkerho sekä lapsiperheille perhekerho. Lisätiedot näistä löytyy Savonrannan lapsityön sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Varhaisnuoriso-, nuoriso- ja rippikoulutyö

Nuorisodiakoni Riikka TurunenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Avoimet ovet nuorille parillisten viikkojen perjantaina Vanhiksella klo 18–21. Ei avoinna koulujen loma-aikana.
Vanhiksen osoite: Kolmitähkäntie 12.

Päivänavaukset koululla ja kouluvierailuja.

Lisää tietoa:
NuorilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Lapsille ja lapsiperheilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä
RippikouluLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Musiikkityö

Kirkkomuusikko Pia RaskLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Virkavapaalla 30.4.2024 saakka.

Va. kanttori Kari Pykäläinen puh. 0440 479 026.