Lähetystyö

Seurakunnan lähetystyö on Jeesuksen käskyn
"Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni"
(Matt. 28:18-21) toteuttamista.

Lähetystyö Kerimäen kappeliseurakunnassa

Esirukoustyö jumalanpalveluksissa ja monissa seurakunnan tilaisuuksissa, kodeissa kokoontuvat lähetyspiirit, lähetystapahtumat, lähetyslounaat, myyjäiset, arpajaiset, talkoot, monenmoiset käsityöt neuleista puutöihin. Kesäisin torilla lettu-kahvitusvuoro, piha- ja rantaillat sekä käsityömyynti Tapulikioskissa, joulun alla kauneimmat joululaulut yhdessä musiikkityön kanssa, rovastikunnalliset lähetysväen virkistyspäivät ja retket mm. lähetysjuhlille.

Lähetyksen aamupäivä, askastelu- ja käsityökerho, kokoontuu maanantaisin klo 9-11 seurakuntakodilla. Aamupäivässä tehdään yhdessä tuotteita myytäväksi myyjäisiin ja kesäksi Tapuliin.

Yhteistyö

Yhteistyötä tehdään rovastikunnan, hiippakunnan, lähetysjärjestöjen, koulujen ja oman seurakunnan eri työalojen kanssa.

Nimikkolähetit ja nimikkokohteet maailmalla

Etu-Aasian työntekijät (Kansanlähetys)

Hsinchun seminaari, Taiwan (Suomen Lähetysseura)

Tuemme haavoittuvassa asemassa olevia lapsia, Venezuela (Suomen Lähetysseura)

Kroatian ev. lut. kirkon radiotyö (Medialähetys Sanansaattajat)

Toivoa naisille-työ (Medialähetys Sanansaattajat)

Raamatun käännöstyö Tansaniassa (Suomen Pipliaseura)

Tule mukaan!

Tervetuloa mukaan yhteiseen rintamaan; esirukoilijaksi, lähetyspiiriläiseksi, piirin vetäjäksi, talkoolaiseksi, käsitöiden tekijäksi, leipojaksi, kyydin antajaksi lähetyksen tilaisuuksiin autottomille ja moneksi, moneksi muuksi.
Kun haluat tulla mukaan lähetystöihin, ota yhteyttä!

Lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja

Anni Kortelainen

LÄHETYSKAMMARI- pieni käsityöpuoti. Avoinna maanantaisin ja tiistaisin klo 9-11. Muina aikoina sopimuksen mukaan. Lisätied. Lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja Annilta. Lähetyskammari löytyy Kerimäen seurakuntakodilta, sisäänkäynti pääovesta.

Lähetyssopessa myytävänä monenlaisia laadukkaita käsitöitä; villasukkia, lapasia, pipoja, puisia voiveitsiä, kortteja erilaisiin juhlahetkiin.... Tervetuloa ostoksille lähetystyön hyväksi!