Perhe- ja päiväkerhot

Perhe- ja päiväkerhot ovat Taivaan Isän lasten iloista yhdessäoloa, kristillistä kasvatusta, jonka avulla seurakunta opettaa lapsia ja antaa tukea vanhemmille. Kerhossa pyritään tukemaan lapsen persoonallisuuden kehitystä, ohjaamaan häntä yhteistyöhön toisten lasten kanssa ja ymmärtämään ihmisten erilaisuutta.

Järjestämme myös yhteisiä retkiä ja juhlia perhe- ja päiväkerholaisille.

Perhekerhot

Perhekerho järjestetään Sulkavan seurakuntatalolla keskiviikkoaamuisin klo 9.30. Suosittuun kerhoon kokoontuu lapsia ja vanhempia.

Kerhossa pidetään alussa pieni hartaushetki. Sen jälkeen voi olla laululeikkituokio, jonka jälkeen on askartelua sekä vapaata leikkiä ja seurustelua. Perhekerhon ohjelmaan kuuluu myös seurakunnan tarjoamat kahvit, mehut ja välipala.

Noin 1-2 kertaa kuussa, maanantai-iltaisin seurakuntatalolla kokoontuu myös iltaperhekerho.

Tarkemmat kokoontumisajat löydät Perhekerhojen yhteiseltä sivulta, jolle pääset klikkaamalla tästä.

Päiväkerhot

Päiväkerhoa pidetään Sulkavalla 2-5 -vuotiaille lapsille. Päiväkerhon ohjelmassa on pieni hartaushetki, yhteisiä lauluja ja leikkejä sekä satutuokio. Välillä on askartelua, piirtämistä, vesivärimaalausta, muovailua. Toisinaan myös ulkoillaan. Kerhossa on paljon mukavia leluja. Päiväkerhossa lapset syövät omat eväät.

Tarkemmat kokoontumisajat löydät Päiväkerhojen yhteiseltä sivulta, jolle pääset klikkaamalla tästä.

Lastenohjaaja
Sulkavan kappeliseurakunta

Paikalla yleensä maanantaista torstaihin 8-14.

Toimistosihteeri, varhaiskasvatus ja nuorisotyö
Savonlinnan seurakunta