Lapset

Enonkosken kappeliseurakunnan varhaiskasvatusta on perhekerho. Toiminta on turvallista, monipuolista ja suunniteltua. Järjestämme myös erilaisia tapahtumia ja messuja lapsille ja perheille.

Perhekerho

Mikä on perhekerho?

Perhekerho on toimintaa, joka on avointa kaikenikäisille: lapset vanhempineen, isovanhempineen tai kummeineen ovat tervetulleita! Kerhossa on mahdollisuus tavata ja tutustua toisiin perheisiin.

Kerho koostuu yhteisestä hartaushetkestä, askartelusta, vapaasta leikistä sekä kahvi/tee/mehutarjoilusta. Perhekerho on maksuton!

Toimintakausi

Perhekerhot kokoontuvat elokuun lopusta (vko 34) toukokuun loppuun (vko 21). Pidempiä lomia ovat syysloma (vko 43), joululoma (vkot 51-52 ja 1), talviloma (vko 9), ja pääsiäisloma.

Enonkosken alueen perhekerho toimikaudella 2023-2024

Katso kerhon kokoontumisaika Perhekerhojen yhteiseltä sivulta, jolle pääset klikkaamalla tästä.

Syntymäpäiväonnittelut 1-4-vuotiaille

Savonlinnan seurakunnan pyhäkoulutyö muistaa 1-3-vuotiaita seurakuntalaisia syntymäpäiväkortilla. 4-vuotiaat saavat syntymäpäiväkortin sekä seurakunnan lahjoittaman Pienten Raamattu -kirjan.

TULEVIA TAPAHTUMIA

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Enonkosken kappeliseurakunnan lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, tapahtumakalenteriin pääset klikkaamalla tästä!

lastenohjaaja - diakoniatyöntekijä
Enonkosken kappeliseurakunta Savonlinnan seurakunta
Kirkkotie 8
58175 Enonkoski

Varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö 31.12.2024 asti.

Lastenohjaaja
Enonkosken kappeliseurakunta Savonlinnan seurakunta Savonrannan kirkkopiiri

Enonkosken perhekerho, Pihlajaniemen perhekerho, Savonrannan perhekerho, Vauvakerho

Toimistosihteeri, varhaiskasvatus ja nuorisotyö
Savonlinnan seurakunta
Kirkkokatu 17
57100 Savonlinna

Tavoitettavissa arkisin klo 9-15

Kasvatuksen työalajohtaja
Savonlinnan seurakunta

Virkavapaalla 31.12.2024 asti. Nuorisotyön asioista vastaa johtava nuorisotyönohjaaja Riikka Turunen ja varhaiskasvatuksen asioista varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö Marja Mustonen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös kasvatuksen työalan sihteeriin Sarita Peuralanmäkeen.