Lapsen irtisanoutuminen iltapäivätoiminnasta

Lapsen irtisanoutuminen iltapäivätoiminnasta tulee tehdä lopettamista edeltävän kuukauden 15. päivään mennessä!

Toivomme kuitenkin, että lapsenne viihtyisi kanssamme kevääseen asti. Lapselle on tärkeää, että hänen kanssaan on koulun jälkeen joku turvallinen ihminen ja kavereita.

Ohjeita lomakkeen täyttöön:

Tarkista että olet täyttänyt kaikki pakolliset eli *merkityt kentät.
Lomake lähtee eteenpäin painamalla "Lähetä".

Jos joku pakollisista kentistä on jäänyt täyttämättä ilmestyy niihin kohtiin punainen kenttä "Tämä kenttä on pakollinen".

Jos lomakkeen lähetys onnistuu, sivun alaosaan täytettävän lomakkeen tilalle tulee teksti: "Valmis, tietojesi vastaanottaminen onnistui. Kiitos lomakkeen täyttämisestä." Mikäli ko. teksti ei ilmesty on LOMAKKEEN LÄHETYKSESSÄ ONGELMIA, voit laittaa irtisanomiseen vaadittavat tiedot myös sähköpostitse osoitteeseen: savonlinnan.lapsityo@evl.fi

Lähetämme manuaalisesti vahvistuksen saapuneesta irtisanoutumisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen muutaman työpäivän kuluessa. Huomioithan, että saapuva viesti saattaa mennä roskapostikansioon, joten tarkistathan sieltäkin.

Mikäli ette saa vahvistusta sähköpostiinne, ota yhteys: savonlinnan.lapsityo@evl.fi

Lapsen irtisanoutuminen Savonlinnan seurakunnan iltapäivätoimintasta

Lapsen IP-toimintapaikka
pp.kk.vvvv
Tietosuojasta

Tiedot käsitellään luottamuksellisesti seurakuntamme varhaiskasvatuksen toimistossa, josta ne annetaan vain iltapäivätoimintaa ohjaavien lastenohjaajien ja seurakunnan taloustoimiston ip-laskutusta hoitavien henkilöiden tietoon.

Tietojen keräämisessä huomioidaan EU:n yleinen tietosuoja-asetus. Aivan tämän sivun alalaidasta löydät linkin seurakuntien tietosuojaselosteeseen.