Kappelikahvio

Kappelikahvio sijaitsee Savonlinnan seurakuntakeskuksen (Kirkkokatu 17) kellarikerroksessa. Kappelikahvio on nimensä mukaan tila, jossa on pieni kappeli ja siitä haitariovella erotettava isompi kahviotila.

Kappelikahvioon on oma sisäänkäynti ja eteinen. Suora käynti ulkoa kappelikahvion eteiseen: Kirkkokadun puolelta Savonniemen raitin vierestä, ulko-ovi G. Esteetön kulku kappelikahvioon: Seurakuntakeskuksen sisäpihalta (käynti sisäpihalle Väinökadun puolelta), ulko-ovi F.

Kappelin puolelle mahtuu istumaan noin 18 henkeä. Kahvion puolelle mahtuu noin 40 henkilöä. Tila soveltuu kappelinsa vuoksi hyvin esim. erilaisia perhejuhlia (kaste, vihkiminen) ja muistotilaisuuksia varten. Kahvion puoli palvelee hyvin myös muiden juhla- kokous- tai koulutustilaisuuksien tarpeisiin.

Kappelikahviossa on piano.