Perheneuvonta

Perheasiain neuvottelukeskuksessa tarjoamme sinulle ammatillista keskusteluapua parisuhteen, perheen ja henkilökohtaisen elämän solmujen aukomiseen sekä eroauttamista ja perheasioiden sovittelua, jos yhteinen polku puolison kanssa on kuljettu loppuun. Palveluihimme kuuluvat myös työnohjaus ja asiantuntijavierailut.

Palvelumme on asiakkaille maksutonta, luottamuksellista ja kaikille sopimuskuntien asiakkaille suunnattua riippumatta siitä, kuuluuko kirkkoon vai ei. Sopimuskuntiamme ovat Savonlinna, Sulkava, Juva, Rantasalmi, Enonkoski, Parikkala ja Kitee.

Lue tästä Perheasiain sovittelu (PDF)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

SAVONLINNAN PERHEASIAIN NEUVOTTELUKESKUS

Soita tai lähetä sähköpostia ja varaa aika. Voit tulla yksin tai yhdessä.

Ajanvaraus ma-pe klo 11-12
Puhelin 044 776 8032
Sähköposti perheneuvonta.savonlinna@evl.fi
Osoite Seurakuntakeskus, Väinönkatu 2

Perheasiain neuvottelukeskus sijaitsee kaupungin keskustassa, seurakuntakeskuksella, asuntosiivessä.
Katso sijainti kartallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Autamme mm. seuraavissa tilanteissa:

Elämänvaiheisiin liittyvät kriisit
raskaus, lapsen syntymä / lapsettomuus, kouluun lähtö, murrosikä, seurustelu, parisuhteen solmiminen, ikäkausikriisit , eläkkeelle jääminen, tyhjä pesä, kuolema

Traumatisoivat, yllättävät kriisit
onnettomuus, sairaus, katastrofi, kuolema, työttömyys tai  sen uhka, taloudelliset vaikeudet, itsemurha

Psykososiaaliset kriisit
masennus, uupumus, ahdistuneisuus, mustasukkaisuus, kiusatuksi tuleminen, syömishäiriöt, riippuvuusongelmat, narsismi, itsemurha-ajatukset / -yritykset

Vuorovaikutusongelmat
riitely, puhumattomuus, yhteyden löytäminen

Uskottomuus

Fyysinen / henkinen väkivalta

Seksuaaliongelmat
haluttomuus, kyvyttömyys, insesti, raiskaus, seksuaaliset häiriöt

Erokysymykset
eron harkitseminen, erosovittelu, eron jälkihoito, avoero

Ongelmat sukulaisuus- ja muissa lähisuhteissa
vanhemmuus, isovanhemmuus, uusperhe, rekisteröity parisuhde

Uskonnolliset kysymykset

Perheneuvojat Kati Lounela (vas.), Satu Valkonen ja Pasi Minkkinen sekä johtava perheneuvoja Ulla Juntunen (oik.).

Olemme myös facebookissa. Klikkaa sivulle tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja tule seuraamaan!

Lue esitteemme (PDF)