Muut tapahtumat

Muut tapahtumat ja kirkkohetket

SAVONLINNA

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Savonlinnan tuomiokirkkoseurakunnan alueen lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, klikkaa tästä!

ENONKOSKI

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Enonkosken kappeliseurakunnan lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, klikkaa tästä!

KERIMÄKI

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Kerimäen kappeliseurakunnan lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, klikkaa tästä!

PUNKAHARJU

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Punkaharjun kappeliseurakunnan lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, klikkaa tästä!

RANTASALMI

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Rantasalmen kappeliseurakunnan lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, klikkaa tästä!

SAVONRANTA

Tapahtumakalenterista löydät ajankohtaisimmat tiedot Savonrannan kirkkopiirin lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista, klikkaa tästä!