Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunnan kasvatuksen työala tarjoaa iloa, yhdessäoloa ja turvallista tukea lapsiperheen arkeen. Kerhoissa ja tapahtumissa kohtaavat sekä lapset että aikuiset: Lasten leikin lomassa aikuinen löytää vertaistukea ja uusia ystäviä.

Seurakunnan varhaiskasvatuksen säännöllisesti kokoontuvaa toimintaa ovat päiväkerhot ja perhekerhot.

Seurakunta järjestää myös 1.-2. luokkalaisten iltapäivätoimintaa. Iltapäivätoiminta kuuluu valtion tukemaan iltapäivätoiminnan piiriin ja sitä koordinoi Savonlinnassa kaupungin sivistysvirasto.

Kirkkomuskari on seurakunnan järjestämää muskaritoimintaa!

Kappeliseurakuntien ja kirkkopiirin toimintaa löytyy tämän sivun lisäksi heidän omilta sivuiltaan:

Enonkoski Kerimäki Punkaharju Rantasalmi Savonranta Sulkava

Ajankohtaisten lapsille ja perheille suunnattujen tapahtumien tiedot löytyvät tapahtumakalenterista.

Savonlinnan tuomiokirkkoseurakunnan alueen lapsille ja lapsiperheille suunnatut tapahtumat pääset näkemään tapahtumakalenterista klikkaamalla tästä!

Löydät meidät Facebookista, Savonlinnan seurakunnan lapsi- ja perhetyö, pääset sinne klikkaamalla tästä>>

Kasvatuksen työalajohtaja
Savonlinnan seurakunta

Virkavapaalla 31.12.2024 asti. Nuorisotyön asioista vastaa johtava nuorisotyönohjaaja Riikka Turunen ja varhaiskasvatuksen asioista varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö Marja Mustonen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös kasvatuksen työalan sihteeriin Sarita Peuralanmäkeen.

lastenohjaaja - diakoniatyöntekijä
Enonkosken kappeliseurakunta Savonlinnan seurakunta
Kirkkotie 8
58175 Enonkoski

Varhaiskasvatuksen lähiesihenkilö 31.12.2024 asti.

Varhaiskasvatuksen tiiminvetäjä / lastenohjaaja
Kirkkokatu 17
57100 Savonlinna

Miekkoniemen perhekerho (ti). Parhaiten tavoittaa ma+ke+to klo 8-16 ja pe klo 8-14.

Toimistosihteeri, varhaiskasvatus ja nuorisotyö
Kirkkokatu 17