Avoimet työpaikat

Savonlinnan seurakuntaan kuuluvat Savonlinnan kaupungin alueella toimiva Tuomiokirkkoseurakunta, Enonkosken, Kerimäen, Punkaharjun, Rantasalmen ja Sulkavan kappeliseurakunnat sekä Savonrannan kirkkopiiri. Seurakuntamme vaalii alueiden ainutlaatuisuutta. Hallinnolliset tehtävät on keskitetty Savonlinnaan. Savonlinnan seurakunta pitää työntekijöistä hyvää huolta. Tarjoamme kattavan työterveyshuollon, ateria-, liikunta- ja kulttuuriedun sekä mahdollisuuden etätyöhön työtehtävien luonteen mukaan. Työntekijällä on myös mahdollisuus kouluttautua, kehittyä ja kehittää. Työtä tehdään lämpimässä ja kannustavassa ilmapiirissä.

Tältä sivulta löydät seurakunnassamme tällä hetkellä avoinna olevat työpaikat. Klikkaa tehtävänimikettä ja pääset lukemaan lisätietoa tehtävästä ja jättämään sähköisen hakemuksen Kirkkorekry-työpaikkailmoitusportaalissa.