Ulla Juntusesta perheasiain neuvottelukeskuksen johtava perheneuvoja

Savonlinnan seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi Ulla Juntusen perheasiain neuvottelukeskuksen johtavaksi perheneuvojaksi.

Virkaa haki määräaikaan mennessä kuusi henkilöä, joista kaksi valittiin edelleen soveltuvuustutkimuksiin. Uusi johtava perheneuvoja valittiin vaalilla tiistaina pidetyssä kirkkoneuvoston kokouksessa.

Perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa ammatillista keskusteluapua parisuhteen, perheen ja henkilökohtaisen elämän solmujen aukomiseen. Perheasiain neuvottelukeskus järjestää myös eroauttamista, perheasioiden sovittelua, työnohjausta ja asiantuntijavierailuja.

Perheasiain neuvottelukeskuksen palvelut ovat asiakkaille maksuttomia. Savonlinnan perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa palveluja kaikille Savonlinnan, Sulkavan, Juvan, Rantasalmen, Enonkosken, Parikkalan ja Kiteen asukkaille.

2017-09-27 12:30:00.0