Motoristimessu Kerimäellä lauantaina 18.5. klo 14

Suosittu Motoristimessu järjestetään taas Kerimäen kirkonmäellä lauantaina 18.5. klo 14 alkaen. Sään salliessa ollaan ulkona, mutta sateella messua vietetään isossa kirkossa.

Moottoripyörällä tai muulla kaksipyöräisellä menopelillä saapuvia pyydetään tulemaan kirkonmäelle Tapulin vieritse johtavaa käytävää pitkin. Moottoripyörät ja muut ajokit sijoitetaan rivistöihin kirkon eteen. Poistuminen tapahtuu Kirkkorannan puolen väylää pitkin.

Messussa toimii liturgina aluekappalainen Sanni Rissanen ja kanttorina Maria Padatsu. Avustajina diakoniatyöntekijät Juha Räisänen ja Tiina Strengell. Messun toteutuksessa on mukana Gosper Riders -moottoripyöräkerhon jäseniä.

Ennen messua voi osallistua Ison kirkon esittelyyn klo 13. Messun jälkeen kirkkokahvit Kellotapulilla.

Thu May 02 12:57:20 EEST 2024