Uudenlaista iltamessua vietetään ensimmäistä kertaa lauantaina 11.5.

Tule mukaan keksimään nimi messulle!

Lauantaina 11.5. klo 17 vietetään uudenlaista iltamessua Säämingin seurakuntatalolla. Kotoissassa ja rennossa messussa  kanttori Minna Malinen laulattaa Viisikielisestä ja pastori Erja Kalpio toimittaa ehtoollisen. Jussi Kinnunen ja Tiina Granström pitävät keskustelusaarnan. Messun suunnittelussa ja toteutuksessa on mukana vapaaehtoisia.

Messun esirukous-osiossa saa keskittyä rukoukseen rauhallisen musiikin säestämänä ja kiertää eri rukouspisteissä. Osion aikana voi esimerkiksi jättää oman esirukouspyynnön tai käydä siunattavana.

Messun jälkeen pidetään jatkot, joiden aikana voidaan jutella messun herättämistä ajatuksista kahvi- ja teetarjoilun äärellä.

Mikä nimeksi messulle?

Messusta on toistaiseksi puhuttu vain "Uutena iltamessuna", mutta suunnitteluporukka sai idean keksiä messulle ihan oma nimi ja sen keksimiseen kutsutaan mukaan kaikkia. Kerro ehdotuksesi täällä to 9.5. mennessä >>Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Raati valitsee ehdotuksisa sopivimman ja puhuttelevimman ja uusi nimi julkistetaan messusa 11.5.

2024-04-25 13:00:00.0