Papit laulavat parvella sunnuntaina 21.4.

Kuvassa laulavia pappeja (vas.) Sanni Rissanen, Mika Malinen, Leena Wiitala, Jussi Kinnunen, Salla Hyrkäs ja Kaisa Oittinen. Lisäksi laulamassa ovat Henrik Koponen ja Sari Vauhkonen.

Nyt on mahdollisuus päästä kuulemaan, millaisia soololaulajia Savonlinnan seurakunnan papistosta löytyy. Kanttori Maria Padatsun ideoimassa Papit parvella -konsertissa papit laulavat bändin säestyksellä itse valitsemiaan kappaleita. Se mitä ne mahtavat olla, selviää Kerimäen Talvikirkossa su 21.4. klo 16 alkaen.

Papit parvella konsertissa esiintyvät Sanni Rissanen, Mika Malinen, Leena Wiitala, Kaisa Oittinen, Henrik Koponen, Jussi Kinnunen, Sari Vauhkonen ja Salla Hyrkäs. Luvassa on sekä hengellistä että klassista musiikkia mutta myös mm. YUP:n ja CMX:n kappaleita.

Laulajia säestää bändi, jossa soittavat Aki Padatsu, basso, Antti Kinnunen, rummut ja Maria Padatsu, piano.

Konserttiin on vapaa pääsy. Ohjelma 5 euroa. Konsertin tuotto lahjoitetaan Yhteisvastuukeräykselle.

2024-04-09 08:20:00.0