Hyvää elämää MTB 2024 maastopyöräilyreissun ilmoittautuminen on alkanut

Seurakunnan ja Olavin retkeilijöiden yhteinen MTB 2024 ajetaan tänä vuonna 10.-15.9. Yllästunturilla ja tunturin lähimaastoissa.

Olavin retkeilijöiden ja seurakunnan Hyvää elämää MTB 2024 maastopyöräilyreissu järjestetään 10.-15.9.

Reissu starttaa Savonlinnasta tiistaiaamuna. Perillä on järjestetty jokaiselle ajopäivälle (ke-la) ohjattu maastolenkki sekä yhteistä ohjelmaa.  Jokainen päivä alkaa aamuhetkellä, jossa kuskit siunataan matkaan, lausutaan inspiroivia sanoja sekä hölmöjä vitsejä.

Ohjatuille lenkeille osallistuminen vaatii maastoajotaitoa ja riittävää kuntoa. Päivämatkat ovat 30-40 km. Retkeä ei suositella  maastopyörharrastusta vasta aloittaville. Omatoimisten lepopäivien pitäminen on toki aivan sallittua.

Majoittuminen tapahtuu mökeissä. Ruoat ja eväät omakustanteisesti.

Matkan hinta on 300-400€, osallistujamäärästä riippuen. Hinta sis. majoituksen, reissun matkat sekä päiväsiirtymät, päivittäiset ohjatut lenkit sekä Hyvää Elämää MTB-paidan. Osallistumismaksun suuruus selviää toukokuussa, kun osallistujamäärä varmistuu. Osallistumismaksut maksetaan 31.5. mennessä.

Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset 1.5.2024 mennessä täällä >>Linkki avautuu uudessa välilehdessä Huom: Luethan koko lomakkeen infotekstin ennen kuin ilmoittaudut, kiitos!

Jos olet halukas toimimaan reissulla kuljettajana JA käytössäsi on auto, johon voidaan liittää pyöränkuljetusratkaisuja (kuten esim. peräkärry tai telineitä) Korvaus auton tarjoamisesta yhteiseen hyvään on 500-700€, auton kuljetuskapasiteetista riippuen. Asiasta lisätietoa ilmottautumislomakkeella.

2024-03-26 10:11:00.0