Kirkkovaltuusto valitsi 13.2. kokouksessaan arvioinnin johtokunnan toimikaudelle 2024-26

Savonlinnan seurakuntaan perustetaan arvioinnin johtokunta, jonka tehtävänä on arvioida seurakunnan sisäistä valvontaa, toiminnan ja talouden tarkoituksenmukaisuutta, vaikuttavuutta ja raportointia sekä talouden tasapainoa.

Arvioinnin johkokunnan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan tulee olla kirkkovaltuuston jäseniä. Jäsenillä ja varajäsenillä tulee olla hyvä seurakuntien toiminnan ja talouden tuntemus. Jäsenet ja varajäsenet eivät saa olla kirkkoneuvoston jäseniä.

Arvioinnin johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Sirpa Luukkanen, varajäsen Aune Tuunanen.

Jäseniksi valittiin Mikko Jantunen, varalla Heikki Sorjonen, Olli Loikkanen, varalla Raimo Nuopponen, Anneli Kosonen, varalla Tuija Timonen-Konsti sekä Vesa Ahonen, varalla Heikki Härkönen.

2024-02-14 10:44:48.0