Gospelkonsertti - Pekka Laukkarinen -duo

Gospelkonsertti lauantaina 10 helmikuuta seurakuntakeskuksen juhlasalissa klo 15

Kuva Pekka Laukkarinen -duosta. Kuvassa Pekka Laukkarinen ja Matti Laitinen.

Pekka Laukkarinen -duo

Lauantaina 10 helmikuuta Raamattupäiville saapuu konsertoimaan Pekka Laukkarinen -duo. Pekka Laukkarinen on kitaristi-laulaja-lauluntekijä, joka esiintyy kaikenikäisille ja on keikkaillut paljon mm. seurakunnissa ja kouluissa. Laukkarinen on tullut eräänlaiseksi ”sensaatioksi” mm. koulukonserteillaan, joita on viimeisten vuosien aikana ollut jo toista tuhatta ympäri Suomea. Laukkarinen esiintyy Savonlinnassa duona Matti Laitisen kanssa, joka on multi-instrumentalisti ja erikoistunut akustisiin kielisoittimiin.

Konserttiin on vapaa pääsy ja se sopii niin lapsille, nuorille kuin aikuisellekin väelle. Myynnissä myös Pekka Laukkarisen tuotantoa. Olet lämpimästi tervetullut!

Raamattupäivistä lisää täällä.

2024-02-06 14:28:00.0