Sana keskellä elämää -raamattupäivät Savonlinnassa 4.-5.2.

Sana_keskellä_elämää_fb-tapahtuma.jpg

Savonlinnassa järjestetään helmikuun alussa Sana keskellä elämää -raamattupäivät. Tapahtuma jatkaa Naisten ja miesten päivien perinnettä. Se kutsuu kokoontumaan sanan ja musiikin äärelle yhdessä kiinnostavien puhujavieraiden, kanssakuulijoiden ja seurakunnan työntekijöiden ja vapaaehtoisten kanssa.

Tänä vuonna päivien otsikkona on "Ihastuttava ja vihastuttava Jeesus". Puhujavieraaksi saapuu Mika Auvinen Suomen Open Doors -järjestöstä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Open Doors tukee kristittyjä alueilla, joilla kristinusko on kielletty tai siihen suhtaudutaan vihamielisesti.

Miika Auvinen Suomen Open Doors -järjestöstä

Ohjelma lauantaina 4.2. Savonlinnan seurakuntakeskuksessaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• klo 9 Aamukahvit
  • klo 9.30 Tervetuloa! Aamuhartaus Jussi Kinnunen. Kanttori laulattaa.
  • klo 10 Miika Auvinen vieraineen kertoo Open Doorsin järjestöstä, jonka työntekijät ja vapaaehtoiset tukevat vainottuja kristittyjä ympäri maailmaa. Miten työtä tehdään? Miten voimme olla mukana?
  • klo 11.30 Lounas. Hinta 10 €
  • klo 12.45 Raamatun aarteiden äärellä. Opetus Miika Auvinen.
  • klo 14.30-15.15 Iltapäiväkahvit. Vapaaehtoinen kahviraha Open Doorsin työlle. Kirjamyynti.
  • klo 15.30 "Lohdun ja toivon säveliä". Miika Auvisen akustinen iltapäiväkonsertti. Vapaa pääsy.

Messu Savonlinnan TuomiokirkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

sunnuntaina 5.2. klo 10

Messu ja aikuistyön kirkkopyhä. Saarnaa Jaakko Parkkinen. Messun jälkeen pystykahvit kirkossa. Mukana työntekijöitä ja vapaaehtoisia. Tervetuloa!

Tervetuloa tapahtumaan mukaan kauempaakin!

Tue Jan 03 15:10:41 EET 2023