Savonlinnan seurakunta järjestää suruhartauden Talvisalon kappelissa torstaina 3.11. klo 18

Savonlinnan seurakunta järjestää suruhartauden 1.11. Savonlinnassa tapahtuneen liikenneonnettomuuden vuoksi. Poliisin tietojen mukaan onnettomuudessa menehtyi kaksi savonnalaista noin 20-vuotiasta nuorta.

talvisalon_kynttilä.jpg

Suruhartaus järjestetään Talvisalon kappelissa (Kalmistontie 1) torstaina 3.11. klo 18 alkaen. Tilaisuutta voi seurata suorana Facebook-livelähetyksenä Facebook-sivulla Facebook.com/savonlinnansrk

Hartaudessa on paikalla seurakunnan työntekijöitä henkilökohtaisia keskusteluja varten.

Hartaudessa puhuu kasvatuksen työalan kappalainen Antti Rahikainen
"Seurakunnan työntekijät ovat kaikkien niiden tukena, joita tämä onnettomuus on koskettanut ja järkyttänyt. Olemme Savonlinnan seudulla viime kuukausina ja viime viikkoina menettäneet useita rakkaita nuoria. Tässä tilaisuudessa haluamme tiistaina tapahtuneen onnettomuuden uhrien lisäksi muistaa myös heitä ja rukoilla kaikkien seutumme lasten ja nuorten hyvinvoinnin ja pärjäämisen puolesta. Huoli heistä on suuri", kommentoi Antti Rahikainen.

Suruhartaus Talvisalon kappelissa to 3.11. klo 18
Osoite: Kalmistontie 1, 57100 Savonlinna
Paikalla seurakunnan työntekijöitä

Kirkon Keskusteluavun palveleva puhelin on avoinna joka päivä klo 18-24 numerossa 0400 221 180 (operaattori veloittaa puhelusta liittymäsopimuksesi mukaan pvm/mpm)