"Afrikan tähdet", vainotun seurakunnan tilaisuus

to 9.5. klo 11.30
Afrikan tähdet -kirjan kansi

Enonkosken seurakuntatalo

Sari Matikainen Marttyyrien äänestä tulee kertomaan vainotuista Afrikan kristityistä.

Tilaisuus perustuu "Afrikan tähdet" -kirjaan, joka kertoo kääntyneistä terrorin varjossa.

Marttyyrien Ääni -järjestön toiminnanjohtaja Hannu Lahtinen ja toimittaja Danielle Miettinen matkustivat tapaamaan uskontoväkivallan uhreja ja näiden auttajia. Syntyi jännittävä matkakertomus ja vavahduttava dokumentti tappavasta vainosta, joka on saanut liian vähän huomiota. Toisia näkökulmia avaavat muiden muassa radikalisoituneiden miesten parissa työskentelevä vankilapastori, median islamkuviin perehtynyt tutkija ja uskontoryhmien välistä rauhaa rakentava suurlähettiläs.

Marttyyrien Ääni on kansainvälinen kristillinen järjestö, joka auttaa vainottuja kristittyjä eri puolilla maailmaa
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Enonkosken kappeliseurakunta