Perheluistelut

la 24.10. klo 9.00
Perheluistelu

Muu tila

Tervetuloa luistelemaan ilmaiseksi koko perheen voimin Talvisalon harjoitusjäähalliin! Luisteluvarusteita on lainattavissa paikan päällä, jos omat varusteet puuttuvat. Hallin ulkopuolella puuhakasta ohjelmaa kaiken ikäisille. Tarjolla pienet luistelueväät.

Tapahtuma toteutetaan Yhteisvastuu 2020 -keräyksessä kotiseurakunnalle osoitetuilla varoilla. Vuoden 2020 Yhteisvastuukeräys tukee vanhemmuutta meillä ja maailmalla teemalla "Sinä riität!"
Noudatamme tapahtumassa turvavälejä. Jäähallilla käytetään kasvomaskia. Perheluisteluun ei voi osallistua lievienkään flunssaoireiden aikana.
Osallistujia pyydetään tuomaan omat kasvomaskit. Maskeja on jaossa rajoitettu määrä veloituksetta ensisijaisesti heille, joilta maski on unohtunut matkasta tai sitä ei ole ollut mahdollisuutta hankkia.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Enonkosken kappeliseurakunta, Savonrannan kirkkopiiri, Punkaharjun kappeliseurakunta, Kerimäen kappeliseurakunta, Savonlinnan seurakunta, Rantasalmen kappeliseurakunta, Savonlinnan tuomiokirkkoseurakunta