Hei, joulu -lastenmusikaalin näki yli 700 katsojaa

Loiske-kuoro, Iloinen lapsikuoro ja laululeikkikuoro, nuorisokuoro Juventus ja naiskuoro Bel canto esittivät Pekka Simojoen säveltämän ja Tytti Issakaisen käsikirjoittaman Hei, joulu -musikaalin Tuomiokirkossa sunnuntaina 3.12. ja maanantaina 4.12.

Esityksen musiikista vastasivat kanttori Maria Padatsun johtama Loiske-kuoro sekä Leena Astikaisen johtamat Laululeikkikuoro, Iloinen lapsikuoro, Nuorisokuoro Juventus sekä Naiskuoro Bel canto useine solisteineen.

Kuoroja ja solisteja säesti neljän soittajan soitinyhtye, josa olivat mukana Maria Padatsu, piano, Elsa Padatsu, huilu, Ilkka Vesioja, sello ja Antti Kinnunen, percussio.

Rooleissa nähtiin Felicia Maldonado, Lilli-Lotta Kaiponen, Lotta Mannonen, Iida Padatsu, Elli Härkönen, Lotta Kinnunen, Eino Jaatinen, Helmi Hirvonen, Aaro Jaatinen, Petja Pirhonen, Tanja Saren, Tyyne Knuth ja Tiia Jaatinen. Kertojana toimii Juhani Vainikainen.

Musikaalin ohjasi Mervi Koskinen. Lavastuksesta vastasi Iisa Laine.

Seurakunta kiittää koko työryhmää sekä pienten esiintyjien huoltajia ja tukijoukkoja!

2023-12-05 12:34:05.0