Maahanmuuttajatyö

Maahanmuuttajat ovat tervetulleita kaikkiin seurakunnan yhteisiin tilaisuuksiin. Seurakunnassamme on myös jonkun verran toimintaa, joka on suunnattu erityisesti maahanmuuttajille. Toiminnan tavoitteena on tukea maahanmuuttajien hengellistä, henkistä ja fyysistä hyvinvointia sekä kotoutumista.

Säännöllistä toimintaa

• Lauantaisin klo 16-18 aikuisten avoin lentopallovuoro seurakuntakeskuksen (Kirkkokatu 17) palloilusalissa. Sisään tullaan nuorisopuolen ovesta sisäpihalta.

Olet tervetullut myös kaikkeen muuhun seurakunnan toimintaan! www.savonlinnanseurakunta.fi

Muuta

• Aikuisrippikoulun järjestää tarvittaessa jokin seurakunnan papeista.
  • Raamattuja yritetään hankkia kaikille halukkaille heidän äidinkielellään, tai ainakin jollain kielellä, jota he osaavat.
  • Savonlinnan seurakunnassa maahanmuuttajatyöstä vastaa pastori Erja KalpioLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Maahanmuuttajatyöllä on myös oma tukiryhmänsä.

For immigrants

Immigrants are welcome to participate in any public events organized by the parish of Savonlinna. The parish also has some activities that are intended especially for immigrants. The purpose of this work is to support the spiritual, psychological and physical wellbeing of immigrants as well as the process of social integration.

Regular activities

• On Saturdays from 4pm to 6pm it's possible for all adults to play volleyball at Seurakuntakeskus of Savonlinna (Kirkkokatu 17). Entrance is from the courtyard. You are warmly welcome!

Good to know

Maahanmuuttajien ristely 2018
Maahanmuuttajien risteily 2018
Uimatauko maahanmuuttajien risteilyllä