Kesätoiminta

Kesälomallakin kaipaa kivaa tekemistä ja kavereita. Seurakunnan kesätoiminta tarjoaa mukavaa puuhaa lapsille esimerkiksi sillä aikaa, kun vanhemmat ovat töissä.
Toimintaa on myös lapsille perheineen tai vaikka isovanhempineen.

1.-2. LUOKKALAISTEN KESÄKERHO

Toimii kesäkuussa koulujen päättymisestä parin viikon ajan arkipäivisin klo 9-15. Kerhossa lämmin ateria, josta peritään maksu.

Ilmoittautuminen alkaa la 23.3.2024 jolloin ilmoittautumistiedot ja muut tarkemmat tiedot löytyvät klikkaamalla alla olevaa nappulaa.
Ilmoittautuminen päättyy 17.5.2024.

1.-2.lk kesäkerho

KESÄTOIMINTAA lapsiperheille ja päiväkerholaisille

Kesällä 2024 toimintaa lapsiperheille ja päiväkerholaisille.

Lisätiedot ja mahdolliset ilmoittautumisiin liittyvät tiedot löytyvät klikkaamalla alla olevaa nappulaa.
(Nappula aktiivinen la 23.3.2024 alkaen).

Kesätoimintaa lapsiperheille ja päiväkerholaisille

Muut LEIRIT ja RETKET

Seurakunnan leirit ja retket tarjoavat elämyksiä ja yhdessäoloa kaikenikäisille. Alla olevaa nappulaa klikkaamalla löydät tietoa muista lasten ja koulukäisten leireistä ja retkistä.

Leirit ja retket