Jatkuva haku päiväkerhoon kaudelle syksy 2023 - kevät 2024

Jos kerhon tarve ilmenee kesken kerhokautta, voit täyttää alla olevan hakemuksen, niin otamme teihin yhteyttä.

Päiväkerhosta lyhyesti
Seurakunnan 3-6-vuotiaiden päiväkerhossa liikutaan, leikitään, askarrellaan, luetaan syödään eväät ja vietetään hartaushetki. Kerhot kokoontuvat kerran viikossa 2-3h/kerta. Kerho on maksuton.

Seurakunnan päiväkerhoon ovat lämpimästi tervetulleita kaikki lapset riipumatta siitä, kuuluuko perhe kirkkoon vai ei. Päiväkerhoon osallistumisen esteenä ei myöskään ole se, jos lapsi on jo mukana esim. kaupungin tai muun vastaavan tahon toiminnassa.

Päiväkerhot kokoontuvat elokuun 2023 lopulta (vko 34) toukokuun 2024 loppuun (vko 21).
Pidempiä lomia ovat syysloma (vko 43), joululoma (vkot 51-52 ja 1), talviloma (vko 9), sekä pääsiäisloma.

Kerhopisteet kuluvalla kaudella (syksy 2023 - kevät 2024):

• Kerimäki
  • Kellarpelto
  • Punkaharju
  • Rantasalmi
  • Sulkava
  • Sulkavan Lohilahti

Jatkuva haku päiväkerhoon kaudelle syksy 2023 - kevät 2024

Tarkista, että olet täyttänyt kaikki pakolliset kentät ennen kuin painat LÄHETÄ-painiketta!

Jos hakemuksen lähetys onnistui, sivulle ilmestyy teksti: "Valmis. Tietojesi vastaanottaminen onnistui. Kiitos lomakkeen täyttämisestä."
Jos joku pakollisista kentistä on jäänyt täyttämättä ilmestyy niihin kohtiin punainen kenttä "Tämä kenttä on pakollinen".

Lähetämme vahvistuksen saapuneesta hakemuksesta antamaanne sähköpostiosoitteeseen muutaman työpäivän kuluessa. Huomioithan, että saapuva viesti saattaa mennä roskapostikansioon, joten tarkistathan sieltäkin. Mikäli lomakkeen lähetyksessä ongelmia tai ette saa vahvistusta hakemuksen vastaanottamisesta muutaman arkipäivän sisään sähköpostiinne, ota yhteys: savonlinnan.lapsityo@evl.fi

Mikäli lomakkeen lähetyksessä ongelmia, ota yhteys: savonlinnan.lapsityo@evl.fi

Täytä vain se etunimistä joka on lapsen kutsumanimi
pp.kk.vvvv
Onko lapsi ollut Savonlinnan seurakunnan päiväkerhossa aiemmin?
Ensisijainen kerhopiste
Toissijainen kerhopiste
Esim. toive lapsen kerhonaloituksen ajankohdasta, allergiat, sairaudet, kaverit, vasenkätisyys jne...
Tietosuojasta

Tiedot käsitellään luottamuksellisesti seurakuntamme varhaiskasvatuksen toimistossa, josta ne annetaan vain kerhoa ohjaavien lastenohjaajien tietoon.

Tietojen keräämisessä huomioidaan EU:n yleinen tietosuoja-asetus. Aivan tämän sivun alalaidasta löydät linkin seurakuntien tietosuojaselosteeseen.