Tule mukaan!

Savonlinnan seurakunnan toiminnassa on mukana yli 500 vapaaehtoista. Vapaaehtoisia kohtaa mm. jumalanpalvelusten tekstinlukijoina, kolehdinkantajina, kirkkokahvien laittajina ja ehtoollisavustajina, isosina, kuorolaisina ja muusikkoina, ystävinä lapsiperheissä ja ystäväpalvelussa, lähetystyön eri tehtävissä, ruoanlaittajina tapahtumissa, avustajina ja vetäjinä kerhoissa ja piireissä sekä esimerkiksi yhteisöruokailujen toteuttajina.

Vapaaehtoistyön mahdollisuuksia on tarjolla jokaisen elämäntilanteeseen: Voit osallistua säännöllisesti tai silloin tällöin, arkisin tai viikonloppuisin, yhdessä muiden kanssa tai itsenäisesti oman aikataulusi mukaan.

Työntekijät ohjaavat, opastavat ja tukevat vapaaehtoisia aina tarpeen mukaan. Useisiin tehtäviin järjestetään koulutus.

Löydät seurakunnassa avoinna olevat vapaaehtoistehtävät sivulla Vapaaehtoistyö.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessäHakusana: Savonlinna
Sivulla voit selata avoinna olevia tehtäviä ja ilmoittautua tehtävään.

Vai onko sinulla idea, mitä tahtoisit tehdä seurakunnassa? Kerro se työntekijälle, niin mietitään yhdessä, miten ideasi voisi toteuttaa. Työntekijöiden yhteystiedot löydät täältä >>Linkki avautuu uudessa välilehdessä