Kuvituskuva: monen värisiä nelosen muotoisia kynttilöitä rivissä

Nelivuotissynttärit

Seurakunta järjestää nelivuotissynttärit kahdesti vuodessa; keväällä juhlitaan tammi-kesäkuussa syntyneiden kanssa ja syksyllä heinä-joulukuussa syntyneiden kanssa.

Kutsumme synttärisankarit juhlaan, jossa kaikki on valmiina: ohjelma, kaverit, tarjoilu ja lahja nelivuotiaalle eli ikioma lasten Raamattu! Synttärisankarin kanssa juhlaan kutsumme yhden aikuisen: äiti, isä, mummi, vaari, kummi tai joku muu lapselle tärkeä aikuinen.

Juhlatarjoiluiden vuoksi juhlaan tulee ilmoittautua ennakkoon.

Juhlat alkuvuodesta 2024 neljä vuotta täyttäville:

Tammi-kesäkuussa 4 vuotta täyttävien yhteisiä syntymäpäiväjuhlia vietetään Savoli-salilla la 16.3. klo 14-16. Savoli-sali sijaitsee Prisman yläkerrassa osoitteessa Nojanmaantie 15, Savonlinna.

Juhlatarjoiluiden vuoksi juhlaan tulee ilmoittautua ennakkoon.
Kevään nelivuotissynttäreihin pääset ilmoittautumaan täältä>>> (HUOM! Ilmoittautuminen avoinna 12.2.-10.3.2024 välisellä ajalla).

Mikäli olette estyneet osallistumaan juhliin, mutta haluatte, että lähetämme 4-vuotislahjaksi lasten Raamatun, ilmoita meille nelivuotiaan tiedot kirjan postitusta varten tällä lomakkeella>>>

Juhlat loppuvuodesta 2024 neljä vuotta täyttäville:

Heinä-joulukuussa 4 vuotta täyttävien yhteisiä syntymäpäiväjuhlia vietetään Savoli-salilla näillä näkymin la 12.10. iltapäivällä.
Tarkemmat tiedot syksyn synttäreistä löytyy tältä sivulta lähempänä ajankohtaa.

Varhaiskasvatuksen tiiminvetäjä / lastenohjaaja
Savonlinnan seurakunta
Kirkkokatu 17
57100 Savonlinna

Miekkoniemen perhekerho (ti). Parhaiten tavoittaa ma+ke+to klo 8-16 ja pe klo 8-14.

Toimistosihteeri, varhaiskasvatus ja nuorisotyö
Savonlinnan seurakunta