Musiikkityö

Kerimäellä järjestetään vuosittain konsertteja ja musiikkitilaisuuksia. Kesäillan Sävel soi heinäkuussa aina torstaisin klo 17 ja suosittuja ovat myös muut isossa kirkossa järjestettävät konsertit. Lisäksi konsertteja ja musiikkitapahtumia järjestetään vuoden mittaan talvikirkossa sekä seurakuntakodilla.
Kerimäen kirkkokuoro tarjoaa mahdollisuuden kehittyä lauluharrastuksessa ja samalla osallistua seurakunnan toimintaan.

Konsertit ja musiikkitilaisuudet löytyvät tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Toiminnasta vastaa kanttori Maria Padatsu p. 050-540 6113, maria.padatsu@evl.fi

Kuorotoiminta

PopUp -lapsikuoro

PopUp -lapsikuoro kokoontuu Kerimäellä kahdesti kevätkauden 2020 aikana. Ensimmäinen periodi on keskiviikkoisin 15.-29.1. klo 14-14.45 Anttolan koululla. Tällä perioidilla harjoittelemme Joensuun lapsikuorotapahtuman ohjelmaa.

Toinen periodi on keskiviikkoisin 18.3.-1.4. klo 15-16 Kerimäen srk-kodilla. Tällä periodilla harjoittelemme Palmusunnuntain messua varten.

Kuoroon ovat tervetulleita kaikki 6-12 -vuotiaat tytöt ja pojat!

Kuoroa ohjaa kanttori Maria Padatsu, p. 050-5406113

Kerimäen kirkkokuoro

Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 17.30-19 seurakuntakodissa.

Kirkkokuoron harjoituksissa on äänenmuodostusta, tulevien esitettävien laulujen harjoittelemista. Ohjelmistossa on messulauluja, kirkkovuoden aikaan sopivia lauluja, kantaatteja ym. monipuolista ohjelmistoa. Kuorossa toimii n. 25 aktiivista laulajaa. Laulamme messuissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Kuoro tekee esiintymisretkiä ja virkistysretkiä esim. konsertteihin ja teatteriin.

Kuoron johtajana toimii Kerimäen kanttori Maria Padatsu, puh. 050 540 6113

Lämpimästi tervetuloa joukkoomme myös uudet laulajat!