Hei joulu! -lastenmusikaalissa on mukana yli 80 lasta ja aikuista

Savonlinnalaiset lapsi- ja nuorisokuorot esittävät 3. ja 4.12.  Pekka Simojoen säveltämän ja Tytti Issakaisen käsikirjoittaman Hei joulu! -lastenmusikaalin Savonlinnan Tuomiokirkossa. Musikaalin ohjaa Mervi Koskinen.  Lavastuksesta vastaa Iisa Laine.

Hei joulu lastenmusikaali Savonlinnan tuomiokirkossa su 3.12. klo 18 ja ma 4.12. klo 18

Julisteen kuva: Iisa Laine

Noin tunnin kestävässä esityksessä kolme koululaista seikkailee ensimmäisen joulun tapahtumissa ihmetellen, osallistuen ja kertoen joulun ihmeestä tämän päivän lasten sanoilla. Matkalla he tapaavat enkeleitä, paimenia, lampaita, keisarin sanansaattajan ja tietenkin Marian, Joosefin ja lapsen.

Musiikista vastaavat kanttori Maria Padatsun johtama Loiske-kuoro sekä Leena Astikaisen johtamat Laululeikkikuoro, Iloinen lapsikuoro ja Nuorisokuoro Juventus. Musiikissa avustaa myös Naiskuoro Bel Canto. Kuoroja ja solisteja säestää neljän soittajan soitinyhtye: Maria Padatsu, piano, Elsa Padatsu, huilu, Ilkka Vesioja, sello,  Antti Kinnunen, percussio.

Yhteensä musikaalia on toteuttamassa yli 80 lasta ja aikuista.

Hei Joulu! -lastenmusikaalin esitykset Savonlinna Tuomiokirkossa

su 3.12. klo 18
ma 4.12. klo 18

Esitykseen on vapaa pääsy. Käsiohjelma 10 euroa.

2023-11-09 09:53:00.0