Pariskuntien ilta rakkaudelle seurakuntakeskuksella pe 10.11. klo 18

Illassa konsertoi Eve&Ossi -duo klo 18.30.

Eve_ja_Ossi_RecFi_FullRes-2-2048x1365.jpg

Savonlinnan seurakunnan aikuistyö ja vapaaehtoiset järjestevät yhdessä Perheasiain neuvottelukeskuksen kanssa pariskuntien illan kaikenikäisille ja kaikenlaisissa elämänvaiheissa oleville pareille.

Pariskuntien iltaa rakkaudelle vietetään Savonlinnan seurakuntakeskuksella perjantaina 10.11. klo 18. Illan ohjelma:

Klo 17.30 Kahvitarjoilu suolaisen ja makean kera

Klo 18 ”Samalla puolella - Miten riidellä rakentavasti?”
Savonlinnan perheasiain neuvottelukeskuksen perheneuvojat Pasi Minkkinen ja Satu Valkonen.

Klo 18.30 Eve & Ossi -duon konsertti. Even & Ossin musiikki on maanläheistä ja tunnelmallista, ja herkät tulkinnat pysäyttävät elämänmakuisten aiheiden äärelle.

Sanoitukset kertovat tarinoita arjesta, ihmissuhteista ja oman elämän kipuiluista käsitellen niitä kristityn arvomaailman pohjalta. Kaiken taustalta löytyy toivoa antava luottamus armolliseen Jumalaan.
Konsertin kesto n. 1h. Äänitemyyntiä.

Tervetuloa!

2023-11-10 10:27:28.0