Omaishoitajien ja hoidettavien Leirikirkkopäivä

ke 15.5. klo 11.00 – ke 15.5. klo 14.00
Pikkulintu kukkivassa puussa

Hirvaslahden kappeli

Omaishoitajien ja hoidettavien Leirikirkkopäivä Hirvaslahden leirikeskuksessa Kesäkodinkatu 16 Savonlinna. Leirikirkko kappelissa, ruokailu ja kahvit sekä ohjelmaa. Mukana Etelä-Savon OmaisOiva, Etelä-Savon Muistiluotsi ja Savonlinnan Seudun Omaishoitajat. Ilmoittautuminen ja ruokavaliot to 2.5 klo 15 mennessä diakoniatyöntekijä Tiina Strengell p. 044 7768011. Lämpimästi tervetuloa!

Savonlinnan tuomiokirkkoseurakunta

Diakoniatyöntekijä