Kirkot ja tilat

Savonlinnan seurakunnan tiloja voi varata kirkollisiin perhejuhliin (esim. kaste, häät, muistotilaisuudet, rippijuhlat) kirkkoherranvirastosta.

Muissa tiloihin liittyvissä yhteydenotoissa, ole yhteydessä Savonlinnan seurakunnan palvelusihteeriin.

Savonlinnan seurakunnan tilojen säännöllisiä käyttövuoroja on haettu syksystä 2020 alkaen käyttövuorohakemuslomakkeella. Lomakkeen saa paperisena taloustoimistosta (soitto etukäteen kassanhoitajalle) tai lomake sähköisessä muodossa (DOC)Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Muutos koskee kaikkien säännöllisesti seurakunnan tiloissa kokoontuvien ryhmien ym. toimintaa (esim. yhdistysten tai järjestöjen kerhot, rukous-, lähetys- ja raamattupiirit, musiikkiharjoitukset, liikuntasalivuorot jne.) Aikaisemmin tilat on varattu puhelimitse seurakunnan eri toimistoista, mutta muutoksen myötä tilavaraukset pystytään hoitamaan keskitetysti ja käyttäjä saa kiinteistön käytöstä päätöksen sekä toimintaa helpottavat ohjeet.

Jo vakiintuneet vuorot ja kokoontumispaikat pyritään säilyttämään ennallaan. Mahdolliset muutostoiveet voidaan kuitenkin käsitellä tässä samassa yhteydessä. Lisätietoa palvelusihteeriltä.

Seurakuntatilojen käyttö ja käyttökorvaukset (PDF)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunnan tilojen käyttövuorohakemus -lomake (DOC)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi