Kerimäen kappeliseurakunta

Hyvää ja siunattua vuotta 2024! Näiltä sivuilta löydät tietoa Kerimäen kappeliseurakunnan toiminnasta: messuista ja perhekirkoista, kerhoista, piireistä ja muusta toiminnasta sekä työntekijöistä. Tilaisuuksien tiedot Tapahtumat-osiossa ja kirkollisissa ilmoituksissa sekä osin kappeliseurakunnan fb-sivulla. Työhömme saa vaikuttaa seurakuntalaisena, tekijänä, vastuunkantajana tai osallistujana. - Tule rohkeasti mukaan - osallistumaan ja tekemään yhdessä!

Rukous

Pyhä Jumala, kiitämme ajasta, menneestä vuodesta ja tästä vuodesta, jokaisesta päivästä, sinun lahjoistasi.

Rukoilemme kirkkosi puolesta maailmassa Anna sen olla valon, toivon ja sovinnon majakkana ja yhteisönä. Siunaa työtämme kotiseutumme parhaaksi.

Rukoilemme maailman puolesta ja kärsivien puolesta. Rukoilemme rauhaa koko maailmaan ja erityisesti Ukrainaan.

Rukoilemme itsemme ja meille läheisten ihmisten puolesta. Siunaa, vahvista ja varjele meitä. Siunaa meidän suunnitelmamme.

Sinua me ylistämme, sinä ikuinen, kolmiyhteinen Jumala, Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Aamen.

Yhteystiedot

Kirkkoherranviraston palvelut ja yhteystiedot löytyvät Savonlinnan kirkkoherranviraston sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Aluekappalainen Sanni RissanenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakunnan muiden pappien yhteystiedot löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kappeliseurakunnan kaikkien työntekijöiden tiedot Yhteystiedot sivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Ota rohkeasti yhteyttä!