Välittävä vuorovaikutus ja kohtaamisen taito -minikurssi vapaaehtoisille ja kaikille kiinnostuneille. Kahvit klo 15. Järj. Aikuistyö.

Seurakuntakeskus

Välittävä vuorovaikutus ja kohtaamisen taito
Minikurssi kaikille kiinnostuneille aikuisille ja vapaaehtoisille

Välittävä vuorovaikutus ja kohtaamisen taito -minikurssi kaikille kiinnostuneille (aikuisille)
sunnuntaina 28.4.2024 klo 15.30-17.30
Savonlinnan seurakuntakeskuksen juhlasalissa (Kirkkokatu 17, Väinönkadun puolelta)

Klo 15 Kahvitarjoilu pienen suolaisen ja makean kera.
Ohjelma alkaa klo 15.30.

Kouluttajana ja luennoitsijana on Kristiina Nordman Kansan Raamattuseurasta. Vapaaehtoinen kahviraha KRS:n hyväksi.

Iltapäivä sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille, myös esim. vapaaehtoisille pienryhmäohjaajille.

Ei ilmoittautumista. Tiedustelut: p. 040 531 7917 (tai jätä soittopyyntö).
Halutessasi voit ilmoittaa harvinaisista erityisruokavalioista kahta viikkoa ennen, niin voimme ottaa ne paremmin huomioon.

Järj. seurakunnan aikuistyö

Lämpimästi tervetuloa!

Järjestäjä

Savonrannan kirkkopiiri, Savonlinnan seurakunta, Savonlinnan tuomiokirkkoseurakunta