Perhejuhlat ja hautajaiset

Perhejuhlat voivat olla ilon tai surun juhlia. Ne ovat aina tietynlaisia käännekohtia elämässä ja vaikuttavat aina jollain tavoin elämään arjen keskellä. Seurakunta haluaa kannustaa viettämään perhejuhlia ja näin myötäelää arjessa ja juhlassa.

Ristiäisiä, häitä, hautajaisia tai kodin siunaamista suunniteltaessa ota yhteys kirkkoherranvirastoonLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tilojen varaaminen

Seurakunnan kirkkosaleja ja muita juhlatiloja on mahdollisuus varata kirkollisia perhejuhlia sekä esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia, kihlajaisia ja sukujuhlia varten.

Tilojen varaamisesta ja maksullisuudesta voi kysyä lisää kirkkoherranvirastosta Linkki avautuu uudessa välilehdessätai kiinteistöpäällikkö Markus PehkoseltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Merkkipäivämuistamiset

Varhaiskasvatus muistaa 1-, 2- 3- ja 4-vuotiaita lapsia syntymäpäiväkortilla.
4-vuotiaille järjestetään lisäksi kahdesti vuodessa synttärit; alkuvuodesta syntyneille keväällä ja loppuvuodesta syntyneille syksyllä. Kutsu synttäreille saapuu postitse. Lisätietoja nelivuotissynttäreistä löydät täältä>>>
Lisätietoja varhaiskasvatuksen toimistolta sihteeri Saritalta tai tiiminvetäjä Sannalta.

Varhaisnuorisotyö järjestää 10 vuotta täyttäville vuosittain 10-synttäreitä kouluissa. Lisätietoja nuorisotyönohjaajilta Anna LambergLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai Jaakko VanttajaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

70-, 75-, 80-, 85- ja 90-vuotta täyttäviä seurakuntamme jäseniä kutsutaan vuosittain ikäryhmäsyntymäpäiville. 90 vuodesta eteenpäin kutsu lähetetään joka vuosi. Mikäli et pääse yhteiseen juhlaan, voit ottaa yhteyttä seurakuntaan ja pyytää työntekijää tervehdyskäynnille merkkipäivän tienoilla. Voit olla yhteydessä suoraan toivomaasi työntekijään, kirkkoherranvirastoon tai diakoniatoimistoon. Tarvittaessa yhteyttä voi puolestasi ottaa myös omainen tai esimerkiksi kotiavustaja.