Kesätoimintaa perheille ja päiväkerholaisille:

Perheiden kesäpäivä Enonkoskella

Tervetuloa kesäpäiviin perhe- ja päiväkerholapset oman huoltajan kanssa. Ruokatarjoilu. Tapahtuma on maksuton.

Enonkosken srk-talo to 6.6. klo 9:00-13:00

Ilmoittautuminen ma 27.5. mennessä: Maijulle 044 865 5653 tai maiju.herttuainen@evl.fi
Ilmoittautumista varten tarvitsemamme tiedot: aikuisten ja lasten lukumäärä, lasten ikä, erityisruokavalio.

Perheiden kesäpäivä Punkaharjulla

Tervetuloa kesäpäiviin perhekerholapset oman huoltajan kanssa. Ruokatarjoilu. Tapahtuma on maksuton.

Punkaharjun srk-talo to 6.6. klo 9:30-13:00

Ilmoittautuminen 26.5. mennessä: Maaritille 044 776 8064 tai maarit.kainulainen@evl.fi

Kesäkuussa 2024 järjestämme lapsille perheineen ja isovanhempineen myös muuta toimintaa, johon ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.
Tulevia toimintoja lueteltu alla, tarkemmat tiedot niistä päivittyvät sivulle viimeistään 1.5.2024.

PuistoPopparit

Tervetuloa piipahtamaan mukaviin lapsiperheille suunnattuihin pop up -puistoaamuihin.
Varaudu sään mukaisella vaatetuksella. Omat eväät mukaan, tarjoamme kahvia, mehua ja popcornia!

Tarkemmat paikat, päivämäärät ja kellonajat päivittyvät sivulle viimeistään 1.5.2024.

Rantapäivät perheille

Tervetuloa Rantapäiviin leikkimään, uimaan ja piknikille siihen aikaan, kun itselle parhaiten sopii. Tarjolla juomista ja pientä purtavaa, lisäeväitä voi ottaa kotoa mukaan piknikin vietoa varten.

Rantapäivät ovat maksuttomia, ei ilmoittautumista (tule paikalle siihen aikaan kun itselle parhaiten sopii).

Kesäperhekerhot Rantasalmella ja Sulkavalla

Kesäkerho 3-6-vuotiaille Sulkavan Lohilahdella

Lastenohjaaja
Enonkosken kappeliseurakunta Savonlinnan seurakunta Savonrannan kirkkopiiri