Hiihtotapahtuma Kerimäellä

Tervetuloa hiihtämään Latuverkostolla Kerimäki-Taimitarha-Huosio-Kerimaa lauantaina 12.3. klo 10 eteenpäin.

Kerimäen_hiihtotapahtuma_12.3.22.png

Lähtöpaikat: Kerimäen kirkkoranta (mikäli vettä ladulla, pääsy ladulle on mahdollista myös Kerimäen Kalatalon ja Varikkoalueilta). Taimitarhan ja Kerimaan Lomakeskuksen parkkipaikat.

Reitin pituus yhteen suuntaan 10,8 km. Taimitarhan laavulle Kerimäeltä ja Kerimaasta on n. 5 km.

Taimitarhan laavulla mehutarjoilua klo 10.30-13 Kerimäen Eläkkeensaajien toimesta. Rovasti Toivo Loikkanen tuomassa hiihtäjille seurakunnan tervehdyksen klo 10.30.

Huosion majalla klo 11-13 tarjolla nokipannukahvia ja paahdettuja vaahtokarkkeja Pyhien Polkujen ja MLL.n toimesta. Partiolaisten Majalle on perinteisen latu tai polku. Maja on avoinna.

Osallistujilla mahdollisuus osallistua tavara-arvontoihin.

HUOM! Reitillä on useita tien ylityksiä ja paljon hiihtäjiä. Tapahtumassa on huomioitava liikenne-, korona- ja hiihtoturvallisuus.

Tapahtuma toteutetaan säästä riippumatta. Se sopii kaiken ikäisille. Lähtöpaikka ja matka kannattaa valita oman kunnon mukaan. Ota mukaan omat eväät.

Järjestäjät: Kerimäen Eläkkeensaajat, MLL Kerimäki, Kerimäen kappeliseurakunta ja Pyhät Polut-yhdistys.

2022-03-08 14:07:58.0