Kinkeriradio kuuluu taas!

Kevättalvi on kinkereiden aikaa, mutta Savonlinnan kylien kinkerit peruuntuivat koronatilanteen takia jo toista kertaa. Kinkeriperinteen katkeaminen surettaa sekä seurakunnassa että kinkeripiireissä, mutta avuksi otetaan luovuus ja tekniikka. Keväällä 2021 ensimmäistä kertaa toteutettu Kinkeriradio kuuluu taas sunnuntaina 13.3. klo 13 alkaen. Vuosi sitten kinkeriradioon saatiin runsaasti puheluita ja juttua olisi riittänyt varatun lähetysajan ylikin.

Kinkeriradio on kylien oma radio-ohjelma, jota voi kuunnella Tuomiokirkon nettiradiosta sivulla savonlinnanseurakunta.fi tai Järviradiosta 89,6 MHz.
Kinkeriradioon saadaan puheluita kyliltä. Soittajat kertovat kylän terveisiä ja samalla on mahdollisuus esittää kysymyksiä seurakunnan työntekijöille. Keskustelun lomassa
kuullaan musiikkia. Kinkeriradiossa soittajia jututtavat pastori Leena Wiitala ja diakoniatyöntekijä Mari Kulmala.

Kinkeriradio su 13.3. klo 13 alkaen nettiradiossa savonlinnanseurakunta.fi ja Järviradiossa 89,6 MHz
Lähetykseen voi soittaa p. 040 543 7017

2022-03-07 09:53:32.0