Toivo - Yhteiskristillinen jumalanpalvelus sunnuntaina 19.9. klo 16 Savonlinnan Tuomiokirkossa

Savonlinnan kristilliset seurakunnat ovat jo muutaman vuoden ajan aloittaneet syksyn toimintakauden yhteisellä tapahtumalla. Vuonna 2019 viettiin Riemua, 2020 Valoa! ja tänä syksynä vuorossa on Toivo.

Yhteiskristillisessä ehtoollisjumalanpalveluksessa liturgina Leena Paintola, saarna Timo Varuhin. Musiikissa Pekka Hautakangas Band ja Maria Padatsu. Kanttorina Minna Malinen. Mukana myös seurakuntien vapaaehtoisia.

Sään salliessa juodaan kirkkokahvit kirkonmäellä. Sateen sattuessa kirkossa.

Seurakuntien työntekijöitä tavattavissa keskusteluja varten.

Tapahtuma toteutetaan voimassa olevien kokoontumisrajoitusten ja muiden suositusten mukaisesti.  Turvavälien mukainen max. osallistujamäärä 300 henk.

Voit katsoa jumalanpalvelusta myös sivulla Facebook.com/savonlinnansrk

Thu Aug 19 14:32:07 EEST 2021