Seurakunnassamme käynnistyy verkon välityksellä toimiva sururyhmä

Sururyhmä verkossa

Savonlinnan seurakunnassa käynnistyy toukokuussa täysin verkon välityksellä toimiva sururyhmä. Uutta toimintamuotoa on kehitetty kokoontumisrajoitusten ja riskiryhmien suojelemisen takia, mutta verkon välityksellä osallistuminen on hyvä vaihtoehto myös silloin, kun fyysiseen tapaamiseen lähteminen on syystä toisesta haastavaa tai arjen aikataulu tiukka.

TEAMS-alustalla toimiva sururyhmä kokoontuu neljä kertaa ajalla 5.5.-2.6. klo 18-19.30. Vetäjinä Sari Vauhkonen ja Mari Kulmala. Ilmoittautuminen ja lisätiedot  13.-18.4. ja 21-23.4.  sähköpostilla tai puhelimitse Sari Vauhkoselle 050 3100190 tai sari.vauhkonen@evl.fi

Ryhmän aiheet ovat ajankohtaisimmillaan noin 6 kk - 2 vuotta läheisen kuoleman jälkeen. Ryhmä on tarkoitettu Savonlinnan seurakunnan jäsenille. Varmistathan, että Sinulla on tila, jossa voit  osallistua ryhmään yksin ja luottamuksellisesti.

Seurakunnan työntekijät vahvistavat sururyhmään osallistumisen ilmoittautumisen jälkeen.

2021-04-07 09:59:00.0