Seurakunnan logo uudistuu

Uuden strategian 2021-2025 myötä myös seurakunnan viestinnässä on käynnissä useita kehityshankkeita. Yksi niistä on seurakunnan logon tarkastelu. Kirkkoneuvosto hyväksyi 16.2. kokouksessaan seurakunnan uuden logon, joka otetaan käyttöön maalis-huhtikuun aikana.

logo_lukkariin.jpg

Logouudistuksen tavoitteena oli luoda seurakunnalle uutta strategiaa kuvaava ja omaleimainen visuaalinen identiteetti, joka viestii uuden strategian mukaisia arvoja: Rakkaus, rauha ja rohkeus.

Seurakunnan työntekijät saivat tammikuussa arvioitavakseen neljä vaihtoehtoista ehdotusta, joista kaksi eniten ääniä saanutta esiteltiin kirkkoneuvostolle.

Kirkkoneuvosto päätyi yksimielisesti ehdotukseen "Rakkaus, rauha, rohkeus."

Logon sininen värikenttä kuvaa seutumme kauniita vesistöjä, vihreä metsiä ja muuta luomakuntaa. Yhdessä nämä kaksi elementtiä muodostavat sydämen, joka kuvaa seutumme ihmisiä ja yhteisöjä. Sydämen keskellä on risti: seurakunta, joka yhdistää.

Uusi logo otetaan käyttöön vaiheittain maalis-huhtikuun aikana. Ensimmäisenä uusi graafinen ilme tulee näkymään seurakunnan verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa.

Fri Feb 26 09:51:00 EET 2021