Kokoava toiminta jää tauolle

UUTISTA PÄIVITETTY 15.2.  Aluehallintovirasto on jatkanut Itä-Suomen kokoontumisrajoituksia. Yli 20 henkilön yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset on kielletty 22.3.2021 asti. Tästä johtuen seurakunnan kokoava toiminta on tauolla 22.3.2021 asti.

Tämä koskee mm. jumalanpalveluksia, raamattu- ja rukouspiirejä ja päiväkerhoja.

Poikkeukset:

- Iltapäiväkerhot jatkavat normaalisti

- Ruokajakelu Savonlinnan seurakuntakeskuksella, Kellarpellon seurakuntakodilla ja Kerimäellä jatkuu. Turvavälit min. 2 metriä. Muistetaan hyvä käsihygienia ja maskisuositus.

- Seurakunnan tiloja käyttävät ulkopuoliset ryhmät voivat jatkaa kokoontumisia, mikäli toiminta ei ole seurakunnan järjestämää.

Kirkolliset toimitukset jatkuvat normaalisti, voimassa olevia kokoontumisrajoituksia ja muita ohjeita noudattaen.

Jumalanpalvelukset järjestetään 22.3. asti ilman läsnä olevaa seurakuntaa Tuomiokirkossa ja Rantasalmen kirkossa. Jumalanpalveluksia voi kuunnella suorana nettiradiolähetyksenä. Tuomiokirkon jumalanpalvelus myös Järviradion taajuudella 89,6 MHz.

Avaa Rantasalmen nettiradio tästä >> Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Avaa Tuomiokirkon nettiradio tästä >> Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähetys alkaa muutamia minuutteja ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisaikaa. Muina aikoina sivulla on virheilmoitus.

Rantasalmen kirkon ja Tuomiokirkon jumalanpalvelukset kuunneltavissa viikon ajan tallenteina. Siirry tästä >>Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-02-03 13:50:00.0