Kirkkovaltuusto valitsi 26.1. kokouksessaan luottamuselinten puheenjohtajat sekä uuden kirkkoneuvoston toimikaudelle 2021-2022

Kirkkovaltuuston kokouksessa toimitettiin kirkkovaltuuston puheenjohtajan, varapuheenjohtajan, kirkkoneuvoston varapuheenjohtajan sekä kirkkoneuvoston jäsenten ja varajäsenten vaalit.

Poku Sihvonen, Juho Tiainen, Anna-Liisa Uimonen ja Sammeli Juntunen

Kirkkovaltuuston puheenjohtajana jatkaa Juho Tiainen ja varapuheenjohtajana Anna-Liisa Uimonen. Myös kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Poku Sihvonen jatkaa tehtävässään.

Kirkkoneuvoston jäseniksi kaudelle 2021-22 tulivat valituksi

Tapani Hannonen
Pirjo Jäntti
Martti Konsti
Anne Käyhkö
Riitta Parttimaa-Redsven
Keijo Pesonen
Pinja Rahikainen
Jari Rautiainen uusi jäsen
Tuula Rasimus uusi jäsen
Eija Suni uusi jäsen
Aune Tuunanen

Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Sammeli Juntunen

Kirkkoneuvosto johtaa seurakunnan käytännön toimintaa ja hallintoa sekä toimii kirkkovaltuuston valmistelu- ja täytäntöönpanoelimenä. Kirkkoneuvoston jäsenet valitaan joka toinen vuosi. Kirkkoneuvostoon kuuluu 11 jäsentä sekä puheenjohtajat.

2021-01-26 19:48:00.0