Suorat lähetykset tuovat pääsiäisen koteihin

Pääsiäisen tapahtumia voi kuunnella nettiradiosta suorina lähetyksinä sekä Tuomiokirkosta että Rantasalmen kirkosta. Pääsiäispäivän jumalanpalvelusta voi katsella klo 10 alkaen suorana lähetyksenä osoitteessa ita-savo.fi/jumalanpalvelus

paju pääsiäinen04.jpg

Tänä keväänä seurakunta ei voi kutsua ihmisiä hiljaisen viikon ja pääsiäisen tapahtumiin, mutta nettiradio yhdistää kuulijat yhteiseen rukoukseen ja pääsiäisen riemuun. Savonlinnan seurakunnassa suoria nettiradiolähetyksiä lähetetään Rantasalmen kirkosta ja Savonlinnan Tuomiokirkosta. Molempien kirkkojen lähetyksiä pääsee kuuntelemaan savonlinnanseurakunta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä -etusivulla olevasta bannerista.

Kerimäen Iso kirkko on avoinna yksityistä rukousta ja hiljentymistä varten kiirastorstai-iltana klo 17-18. Tuomiokirkko on avoinna 1. pääsiäispäivän jumalanpalveluksen jälkeen 2 h ajan yksityistä rukousta ja hiljentymistä varten. Tarkemmat ohjeet alla.

Seurakunnan yhteisellä Facebook-sivulla sekäkappeliseurakuntien ja kirkkopiirin Facebook-sivuilla julkaistaan pääsiäishartauksia. Osoitteet:

Facebook.com/savonlinnansrk

Facebook.com/enonkosken-kappeliseurakunta

Facebook.com/kerimaenkappeli

Facebook.com/punkaharjun-kappeliseurakunta

Facebook.com/savonrannankirkkopiiri

Pääsiäispuuhaa ja hartauksia lapsille: Facebook.com/savonlinnan-seurakunnan-lapsi-ja-perhetyö

KIIRASTORSTAI 9.4.

klo 17-18 Kerimäen iso kirkko avoinna hiljaista rukousta varten. Käynti talvikirkon ovesta. Pidetään min. 2 m etäisyys kanssaihmisiin. Flunssaisena, pienissäkin oireissa, jäätävä kotiin.

klo 18 Kiirastorstain sanajumalanpalvelus Tuomiokirkosta, kuunneltavissa suorana Tuomiokirkon nettiradiosta. Juntunen, Kokkonen, Malinen.

klo 19 Kiirastorstain sanajumalanpalvelus Rantasalmen kirkosta, kuunneltavissa suorana Rantasalmen kirkon nettiradiosta. Leppäniemi, Leppänen, Rissanen, Padatsu.

PITKÄPERJANTAI 10.4.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus Tuomiokirkosta, kuunneltavissa suorana Tuomiokirkon nettiradiosta. Tykkyläinen, Pykäläinen.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus Rantasalmen kirkosta, kuunneltavissa suorana Rantasalmen kirkon nettiradiosta. Leppäniemi, Leppänen, Rissanen, Malinen.

PÄÄSIÄISPÄIVÄ SU 12.4.

klo 10 Pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus Tuomiokirkosta. Katso suorana lähetyksenä osoitteessa ita-savo.fi/jumalanpalvelus. Jumalanpalvelusta voi kuunnella Tuomiokirkon nettiradiosta ja Järviradion taajuudessa 89,6 MHz Rahikainen, Malinen, Padatsu, Raassina. Tuomiokirkko on avoinna  jumalanpalveluksen jälkeen 2 h ajan yksityistä rukousta ja hiljentymistä varten. Pidetään min. 2 m etäisyys kanssaihmisiin. Flunssaisena, pienissäkin oireissa, jäätävä kotiin.

klo 10 Pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus Rantasalmen kirkosta, kuunneltavissa suorana Rantasalmen kirkon nettiradiosta. Leppänen, Leppäniemi, Rissanen, Siekkinen.

TOINEN PÄÄSIÄISPÄIVÄ MA 13.4.

klo 10 Pääsiäismaanantain sanajumalanpalvelus Tuomiokirkosta, kuunneltavissa suorana Tuomiokirkon nettiradiosta. Oittinen, Lamberg, Raassina, Padatsu.

2020-04-09 08:34:00.0